Maloves SPA &RESORT

COVID19 – zasady bezpieczeństwa – ważne informacje dla Gościa w sprawie wdrożonych procedur na czas trwania pandemii.

Szanowny Gościu,

W obliczu nowej sytuacji w której przyszło Nam wszystkim funkcjonować i  tak trudnego wyzwania jakim jest koronawirus (SARS-CoV-2), Zespół Maloves SPA&RESORT pragnie poinformować, że na bieżąco monitorujemy doniesienia dotyczące SARS-CoV-2 i dynamicznie zmieniającą się sytuację przez niego wywołaną. Poniżej zamieszczamy wykaz procedur i środków ostrożności, jakie wdrążyliśmy w celu zapewnienia bezpiecznego pobytu.

 

Celem wdrążanych procedur jest:

  1. Zwiększenie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dla pracowników (obsługi) oraz Gości.
  2. Minimalizowanie ryzyka zakażenia gości oraz innych osób z zewnątrz, w tym dostawców.
  3. Ograniczenie liczby kontaktów na terenie obiektów noclegowych w danym przedziale czasowym, w ramach zabezpieczenia przed ryzykiem zakażenia .
  4. Kompleksowe działanie dostosowane do etapu zaawansowania stanu epidemicznego.

RECEPCJA

 

  • Każdy z gości przed przyjazdem otrzymuje maila z „instrukcją” pobytu co jak się odbywa i z jakich usług w ramach pobytu można korzystać.
  • Na wejściu do Maloves SPA&RESORT: w holu, na każdym piętrze, przed wejściem do stref wspólnych oraz w windzie zostały umieszczone dystrybutory ze środkiem dezynfekującym oraz instrukcje dezynfekcji rąk.
  • Terminale płatnicze i inne powierzchnie przy recepcji, oraz karty do pokojów i długopisy są za każdym razem dezynfekowane, dlatego po wypełnieniu ankiety oraz podpisaniu karty pobytu prosimy o wrzucenie długopisu do pojemnika stojącego na ladzie, postępowanie z kartami do pokojów w momencie wyjazdu j/w.
  • Na etapie rezerwacji (telefon, e-mail) goście są proszeni o określenie godziny przejazdu w celu uniknięcia tłoku podczas meldunku – przy ladzie recepcji zamontowana została plexi oddzielająca gościa od pracownika recepcji dodatkowo pracownik/cy są wyposażeni w przyłbice /maseczki i rękawiczki jednorazowe, które są zmieniane po każdorazowej obsłudze gościa.
  • Podczas meldunku przy stanowisku recepcji mogą znajdować się maksymalnie 2 osoby lub rodzina z zachowaniem wymaganego minimalnego odstępu. Dodatkowo goście otrzymują list od Dyrekcji z wszelkimi ważnymi informacjami.
  • Proces zameldowania ograniczamy do minimum, dla naszego wspólnego bezpieczeństwa, goście proszeni są o wypełnienie deklaracji BEZPICZEŃSTWA (tylko do użytku wewnętrznego obiektu).
  • Doby hotelowa obowiązuje w godzinach 16.00-11.00
  • Gościu – jeżeli jesteś chory przełóż swój pobyt – w przypadku pojawienia się w Maloves z objawami choroby, zastrzegamy sobie prawo do nie zameldowania Ciebie z zachowaniem zadatku.
  • Sugerujemy, aby wszelkie płatności odbywały się bezgotówkowo (zbliżeniowo)
  • Każdy pokój przygotowany dla gości zostaje oplombowany Gość przed wejściem do pokoju „zrywa” plombę – jest to dla niego gwarancja, że nikt wcześniej z pokoju nie korzystał.

 

 

 

 

POKOJE i CZĘŚCI PUBLICZNE

 

  • Podczas przygotowania pokoju dla Gości stosujemy środki do dezynfekcji, lampy UV, jednorazowe worki na bieliznę hotelową.
  • W związku z ograniczaniem bezpośredniego kontaktu pracowników z Gośćmi, sprzątanie dzienne odbywa się na życzenie.
  • Jeśli potrzebują Państwo wymiany ręcznika, wyniesienia śmieci czy uzupełnienia innych niezbędnych rzeczy prosimy o zgłoszenie tej prośby w recepcji.
  • Wszystkie czynności związane z posprzątaniem pokoju oraz uzupełnieniem brakujących rzeczy będą wykonywane pod nieobecność Gości w pokoju.
  • Informujemy, że zwiększyliśmy częstotliwość dezynfekcji klamek, poręczy, włączników światła, czajników, nocnych stolików itp.,
  • Prosimy w miarę możliwości o korzystanie z windy tylko z towarzyszami podróży bądź rodziną.
  • Pracownik działu HSK pracuje obowiązkowo w rękawicach i przyłbicy/maseczce.

 

GASTRONOMIA

  • Śniadania w godz. od 8.00 do 10.00 (11.00 w Weekendy)
  • Obiadokolacje w godz. od 16.00 do 18.00, w piątki do godziny 19.00
  • Przed wejściem do restauracji znajdują się płyny do dezynfekcji rąk dla gości.
  • Pracownicy gastronomii wskazują Gościom wolny zdezynfekowany stolik.
  • Stoliki posiadają 2 m odstępy pomiędzy blatami.
  • Do obsługi należy obowiązek nadzoru odpowiedniego zagęszczenia Sali przez Gości. Przyjmuje się 4 m 2 na jedną osobę. Po jej przekroczeniu obsługa ma prawo nie wpuszczać więcej osób.
  • Goście nie podchodzą do punktów wydawczych ani do automatów z napojami.
  • Posiłki są wyłącznie serwowane przez obsługę w Restauracji

– Dania przygotowane wg zamówienia i serwowane na tacach przez obsługę.

– Napoje również podaje obsługa po dokonaniu zamówienia

– Obsługa pracuje w ubraniach służbowych, przyłbicach lub maseczkach i rękawiczkach.

  • Dania zamówione „na wynos” wydawane na ladzie, w torbach, bezkontaktowo.
  • Zapewniamy cukier, sól, pieprz w saszetkach jednorazowych. Sztućce wydawanie są bezpośrednio do zamówienia przez obsługę
  • Dezynfekcja rąk przez obsługę odbywa się każdorazowo przed i po obsłudze Gościa.
  • Kelner dezynfekuje miejsce swojej pracy na bieżąco.

 

STREFA SPA jest czynna:

poniedziałek – czwartek: 10.00-20.00,

piątek 10.00-21.00,

sobota 9.00-21.00,

niedziela 9.00-20.00.

 

Zgodnie z rozporządzeniem wskazanym na: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe strefy rekreacji takie jak;  fitness i baseny są niedostępne.

 

 

 

Bezpieczeństwo Naszych Gości oraz pracowników jest najważniejsze.

 

Z wyrazami szacunku

Dyrekcja Maloves SPA&RESORT